20140325_181220
„Електронни магазини, които вдъхновяват и продават“ бе темата на практическата лекция, която управителят на Microinvest Виктор Павлов представи пред студенти в Нов български университет миналата седмица. Акцент бе поставен върху мощните инструменти за дизайн, които позволяват само с помощта на мишката, да се създаде професионална и индивидуална визия на всеки електронен магазин. С конкретни примери бяха демонстрирани хитрости и тънкости в областта на оформлението и персонализирането на различните елементи. Младите специалисти бяха впечатлени от гъвкавите възможности на платформата – Microinvest Електронен магазин, която определено предизвика тяхното любопитство и ще бъде отлично поле за изява на тяхната креативност. Как си представят онлайн магазините на бъдещето като дизайн и функционалност, пък е предизвикателството, което Microinvest им отправя в конкурса „Microinvest Design Challenge“ с краен срок 31 май. Най-ентусиазираните вече заявиха своята готовност за участие, така че се очертава интересна надпревара.

Коментарите са затворени.